Gi · Jurnal

Brodatul pe Gi

Niciodata nu am avut intentia sau gandul sa incep sa fac broderii pe Gi, a venit prin pasiunea pentru artele martiale din familie si m-a facut sa invat multe lucruri despre brodat. Am ramas foarte incantata cu experienta primului Gi (nr 1), era prima data cand am lucrat pe un material atat de aspru. De la inceput m-am asteptat ca unele lucruri sa nu mearga foarte bine si asa a si fost. Pentru acest Gi am folosit ate din bumbac Mouline care in urma a doua sau trei antrenamente au inceput sa se rupa. Dupa o perioada de folosire continua a Gi-ului foarte putine lucruri sau schimbat, sau mai bine zis schimbarea ii mult mai lenta ca la inceput.

De acolo a ineceput procesul de explorare, am mai facut cateva Gi-uri si la fiecare din ele am folosit ate diferite ca sa pot sa imi dau seama care ar rezista mai bine la conditiile in care sunt folosite.

In Gi-ul nr 2 structura broderii pare a fi mai rezistenta ca la celelalte. In acest context mi-ar placea sa incerc si niste ate de genul “Cotton Perle”.

In Gi-ul nr 3 si 4 luciul atei da viata broderii si ca si atingere este mult mai fina.

Cu toate ca caut o modalitate mai utila si mai rezistenta, atele prin calitatile sale si prin compatibilitatea cu design-ul au avut un efect profund asupra rezultatului final fiecare in felul lui.

Intr-un alt post o sa scriu despre tehnica si tipurile de cusuturi pe care le-am folosit.

Cateva poze.

fish-beginingGi nr 1, in proces.

fish

Gi nr 1,ate de bumbac Mouline si ate metalice

naruto-frog

Gi nr 2. Combinatie de ate acrilice (ca si aspect asemanatoare cu “Cotton Perle”), Mouline si ate metalice.

garuda

Gi nr 3. Ate de rayon pentru cusut “SENORITA”.

dragon

Gi nr 4. Are de rayon folosite de companiile de brodat, in acest caz FUFU’S.

Leave a Reply

